דיאטה ותזונה רפואית בשיטת Diet2All

אבקות קריאטין

קריאטין (Creatine) היא חומצה אורגנית חנקנית המתרחשת באופן טבעי בגופנו ועוזרת לספק אנרגיה לכל התאים בגוף ובעיקר לשרירים. הקריאטין מושג ע"י הגדלת ההיווצרות של אדנוזין טריפוספט (ATP).

קריאטין זוהה בשנת 1832, כאשר מישל אז'ן גילה אותו כמרכיב בשרירי השלד. קריאטין מיוצר באופן טבעי בגופנו מחומצות אמינו ארגינין, גליצין ומתיונין (בעיקר בכליות ובכבד)הקריאטין מועבר בדםל שימוש ע"י השריריםכ- 95% מקריאטין הכולל בגופנו נמצאים בשרירי שלד. כמחצית מקריאטין המאוחסן מקורו ממזון (בעיקר מבשר). מחקר, הכולל 18 צמחונים ו-24 אוכלי בשר, אודות השפעת הקריאטין בצמחונים ונימצא כי קריאטין הכולל היה נמוך באופן משמעותי מאשר שבאינם צמחונים. תוספי קריאטין משמשים ספורטאים, מפתחי גוף, מתאבק, אצנים, ואחרים שרוצים להשיג מסת שריר, בדרך כלל לצרוך 2-3 פעמים את הכמות שניתן היה להפיק מחלבון בתזונה עשירה מאוד. מדינות מרפאת מאיו קריאטין שנקשר עם תסמיני אסתמה ומזהיר מפני צריכה ע"י אנשים עם אלרגיות ידועות לקריאטין. ישנם דיווחים על ניזק לכליות עם שימוש קריאטין, כגון: דלקת כליות, חולים עם מחלת כליות וכבד צריכים להימנע משימוש בתוספת קריאטין! למרות שמחקרים הראו מעט או שלא נצפו פגיעות בכליות או תפקוד כבד מתוספת מזון של קריאטין. למידע נוסף אודות תוספי מזון לספורטאים: אבקות חלבון אבקות לעלייה במשקל קריאטין ואנרגיה חומצות אמינו שרפת שומנים פרו-הורמונים

אבקת קריאטין-סופר אפקט

אבקת קריאטין מונו-הידרייט 1000 גר' | יצרן: סופר אפקט.
מחקרים הראו כי נטילת קריאטין במינונים גבוהים (20-30 גרם קריאטין ביום) במשך 5 ימים, גרמה לעלייה משמעותית בריכוז הקריאטין ובריכוז הקריאטין-פוספט בשריר. צמחונים, המקבלים כמות קטנה מאוד של קריאטין מן התזונה, נהנים מיכולת ספיגה מרשימה ביותר בהשוואה לספורטאים הצורכים בשר. יכולת קליטת הקריאטין על-ידי השריר גדלה כאשר במקביל לתקופת נטילת הקריאטין מבצעים הספורטאים מאמצים המאופיינים בפעילויות קצרות ועצימות.
נטילת קריאטין עשויה לתרום לשיפור יכולת הביצוע במגוון רחב של מקצועות ספורט, אולם בעיקר מדובר בכאלה המאופיינים בפעילויות עצימות בודדות (כמו ריצה קצרה, שחייה למרחק קצר, מירוץ אופניים או חתירה בקיאק) או ענפי ספורט המאופיינים במספר רב של ביצועים קצרים ועצימים (כדורגל, כדורסל, כדורעף, כדוריד ועוד).
בנוסף יסייע השימוש בקריאטין לכל ספורטאי המבצע אימוני משקולות הדורשים ביצוע מספר חזרות בעצימות גבוהה במספר מערכות (סטים). לדוגמה: מרימי משקולות ומפתחי גוף. חשוב להדגיש כי השיפור המיוחל בביצוע התחרותי הוא תוצאה של יכולת אימון גבוהה יותר המושגת בעקבות השימוש בקריאטין ולא בעקבות נטילה חד-פעמית בסמוך לאימון עצמו.
קריאטין הוא תוסף התזונה היעיל והנפוץ ביותר בקרב מתאמנים, הוא תורם לעלייה במסת השריר ולשיפור בכוח והכל בפרק זמן קצר. אם מטרתך היא פיתוח גוף ובניית שרירים אז קריאטין הוא התוסף בשבילך! מומלץ לשלב את הקריאטין עם תוספי מזון נוספים כגון: אבקת חלבון או אבקת עלייה במסה.
אבקת קריאטין מונוהיידראט של חברת universal nutrition מכילה קריאטין טהור 100% ונקי מחומרי לוואי אחרים (נבדק במעבדה ואושר כחומר הפעיל בלבד - מסומן על האריזה על ידי המונח "creapure"). האבקה הינה קריאטין-מיקרוני (micronized creatine), כלומר שצורת גרגירי האבקה קטנים ביותר ולכן נמהלים מידית במים ואינם מותירים משקעים בדומה לקריאטין הרגיל.
הקריאטין משמש להגדלת מסת השרירים ללא עודפי שומן!!! לפי מחקר קליני שנערך על-ידי היצרן נצפתה עליה של כ- 25% במסה השרירית ללא עליה בעודפי השומן לאחר שימוש קבוע במוצר בפרק זמן. 
אבקת קריאטין-סופר אפקט
 

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140


אבקת קריאטין טהורה - Creatine - יוניברסל נוטרישן

אבקת קריאטין מונו-הידרט של חברת Universal Nutrition מכילה קריאטין טהור 100% ונקי מחומרי לוואי אחרים (נבדק במעבדה ואושר כחומר הפעיל בלבד - מסומן על האריזה על ידי המונח “Creapure”). האבקה הינה קריאיטן-מיקרוני (Micronized Creatine) , כלומר שצורת גרגירי האבקה קטנים ביותר ולכן נמהלים מיידית במים ואינם מותירים משקעים בדומה לקריאטין הרגיל.אבקת קריאטין טהורה - Creatine - יוניברסל נוטרישן
הקראטין משמש להגדלת מסת השרירים ללא עודפי שומן!!! לפי מחקר קליני שנערך על-ידי היצרן נצפתה עליה של כ- 25% במסה השרירית ללא עליה בעודפי השומן לאחר שימוש קבוע במוצר בפרק זמן.
הקריאטין עוזר לחדש אנרגיה ע"י בניית מולקולת ATP - Adenosine Triphosphate שהן המקור לאנרגיה המכווצת את שרירי הגוף. בנוסף הקריאטין סופח יוני מימן ועל ידי כך מוריד את רמת החומציות בשריר ובכך סותר את השפעת החומצה הלקטית הגורמת בסופו של דבר לעצירת הפעילות וההתפתחות . ייצור של יותר אנרגיה מונע עייפות שריר ומאפשרת לכם להתאמן חזק יותר ולזמן ממושך יותר להשגת מקסימום אפקטיביות.
הקריאטין מגביר את הסינתזה (בניה) של חלבוני השריר. פעילות זו נגרמת ע"י ספיחת נוזלים לתוך השריר ועימם גם חומצות אמינו. לפי מחקרים הקריאטין מסייע למנוע עלייה ברמת הסוכר בדם (היפרגליקמיה) ע"י חיזוק פעילות האינסולין (ההורמון האנבולי ביותר בגופינו) ובנוסף מצמצם את רמות הכולסטרול (היפרכולסטרולמיה) ומאפשר לכן לזרימת דם תקינה יותר לשרירים.

יתרונות השימוש בקריאטין הטהור של חברת יוניברסל:

1) הגברת היכולת בעת פעילות ספורטיבית אינטנסיבית כגון הרמת משקולות. דבר היכול להוביל להיפרטרופיה (גדילה של השריר).
2) מראה שרירים מלא ונפוח יותר עקב ספיחת נוזלים לתוך השרירים.
3) יותר כח ויותר חזרות עקב ספיחת הנוזלים המקטינים את המנוף.
4) עיקוב בעייפות השריר (למשל עוד חזרה או שתיים בסוף הסט)
אבקת קריאטין Creatine Power: אבקת קריאטין מונו-הידרט של חברת יוניברסל נוטרישן (אשר נבדקה במעבדה ואושרה כחומר פעיל בלבד, מסומן על האריזה), המונח “CREAPURE” - אומר שהקריאטין טהור 100% ונקי מחומרי לוואי אחרים.
בנוסף המוצר הינו "קריאיטן-מיקרוני" (“MICRONIZED-CREATINE”), כלומר שצורת גרגירי האבקה קטנים ביותר - הנימהלים מיידית במים ואינם מותירים משקעים בדומה לקריאטין הרגיל.
על כן, ייחודה בעזרה להגברת מסת השרירים והכוח ללא עודפי שומן!!! לפי מחקרים אודות המוצר נצפתה עליה של כ- 25% בהגברת המסה השרירית והכוח ללא עודפי שומן.
הקריאטין עוזר לחדש אנרגיה ע"י בניית ATP (מולקולה עתירת אנרגיה) וכך מונע עייפות שריר. בנוסף הקריאטין סופח יוני מימן, כלומר הורדת רמת החומציות בשריר, כך סותר את השפעת החומצה הלקטית הגורמת בסופו של דבר לעצירת הפעילות.
הקריאטין מגביר את סינתזת (בניית) חלבוני השריר וכך מעכב פירוק שריר. פעילות זו ניגרמת ע"י ספיחת נוזלים לתוך השריר ועימם גם חומצות אמינו, כך הגברת סינתזת (בניית) החלבונים בשריר.
פעילויות נוספות של תוסף המזון לספורטאים - קריאטין מונוהידראט טהור:
1. לפי מחקרים עוזר הקריאטין למנוע, עליות ברמות הסוכר בדם (היפרגליקמיה) ע"י חיזוק פעילות האינסולין (ההורמון האנבולי ביותר בגופינו) - לכן עוזר לגדילת המסה השרירית!
2. מצמצם את רמות הכולסטרול (היפרכולסטרולמיה), לכן יעיל לזרימת דם תקינה לשרירים, כלומר גורם לניפוח שריר טוב יותר.

אופן השימוש קריאטין מונוהידראט טהור

לתוצאות מוגברות, ניתן להשתמש בשיטת "העמסת קריאטין". למשך 5 – 7 ימים, עלייך ליטול 5 גרם (כפית), כ- 4 פעמים ביום (במפוצל), בהמשך יש ליטול רק לפני האימון (30 – 60 דקות) ולאחריו (מייד).
יש למהול במים פושרים עם סוכר ענבים (דרסטרוז). * תכולה: 500 / 1000 גרם אבקה.
הקריאטין החדש של יוניברסל הנו קריאטין טהור מונוהידרט CREAPURE, מה שאומר שזה מיוצר באיכות הגבוה ובשיטה המתקדמת ביותר אותה ניתן למצוא בקריאטינים השונים.
כל מנת הגשה (כפית) של קריאטין CREAFORCE מספקת 5 גרם של קריאטין מונוהידרט טהור Creatine Monohydrate.
הפטנט בו השתמשו ליצור קריאטין זה- קריאטין מיקרוני (“MICRONIZED-CREATINE”) הניב קריאטין איכותי בעל טעם נטרלי, חסר ריח, מתערבב בקלות במים או כל מיץ אחר ואינו משאיר משקעי אבקה בתחתית הכוס. לכן, הטעם המעצבן המזכיר חול אותו נהוג להרגיש במוצרי קריאטין פשוטים לא יהיה במוצר.
הקריאטין מיוצר בשיטת הקראפיור - CREAPURE הייחודית המקנה למוצר את יכולת הספיגה האופטימלית. CREAPURE הנו סימן רשום ומוביל בענף בשוק התוספים העולמי.

יתרונותיו התוסף קריאטין מונוהידראט טהור 100%

1. מגביר את תהליך טעינת ה ATP בתא השריר – מונע עייפות שריר.
2. מגביר את סנטזת החלבון בשריר- האצת קצב בנית מסת השריר.
3. הגברת היכולת במאמצים קצרים ומתפרצים
4. מאיץ את תהליך התאוששות מאימונים קשים.
5. עוזר ושומר על מסת השרירים בתקופת החיטוב.
אופן השימושבאבקת קריאטין טהור 100%: לתוצאות מוגברות, ניתן להשתמש בשיטת "העמסת קריאטין". השיטה הטובה ביותר- למשך 7 ימים, עלייך ליטול 5 גרם (כפית), כ- 4 פעמים ביום (במפוצל). את הקריאטין מומלץ לצרוך בשיטת העמסה (4 כפיות ליום = 20 גרם).
Порошок Креатина Единственной клинически доказанной формой будет порошок моногидрата креатина. Запатентован наш порошок моногидрата креатина будет немецким креатином настолько чисто, им. Он самыми точными в мире. Польза креатина может увеличить ваши прочность и представление. Она может помочь построить сухопарую массу путем volumizing и развозить клетки водой мышцы, таким образом создающ обязательно анаболитную окружающую среду для роста.

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140


ג'ק 3 די, jack3d

המוצר ג'ק 3 די (jack3d) מכיל: תערובת מבלוטת ההיפופיזה (בלוטת יותרת המוח) המסייעת תתהליכי גדילה והתאוששות, בלוטת ההיפופיזה מפרישה הורמונים שונים ובינייהם את הורמון הגדילה. הורמון הגדילה הינו הורמון אנבולי המסייע לפיתוח הגוף ומסת השרירים.ג'ק 3 די, jack3d
בנוסף מכילה המוצר ג'ק 3 די (jack3d) קריאטין המסייע לשיפור הכוח הפיזי. חומצת האמינו ארגינין אלפא-קטו-גלוטראט, צורה זאת של חומצת האמינו מסייעת לבלוטת ההיפופיזה להפריש יותר הורמון גדילה המסייע לפיתוח הגוף והשרירים.
תוסף הכוח לפני אימון הנמכר ביותר בעולם כיום ובזמן קצר מאוד דרס את כל מתחריו, זאת בגלל שילוב מנצח של מספר רכיבים חשובים לאימון כוחני ולהלן חלק מהם:
1. Schizandrol :Schizandrol (שיזנדרה) מופק מצמח ה- Schizadra מסייע בכוח פיזי ובכך לעלייה בכוח באימון אנאירובי (הרמת המשקולות). , הצמח מסוגל לגרום להשפעה ממריצה על גופנו ועל נפשנו.
2. Methylxanthines (קפאין): שתי תרכובות אלה שייכים למשפחת התרכובות methylxanthine. הם מסוגלים לעורר את מערכת העצבים המרכזית, ולגרות את שרירי השלד באופן ישיר. לקפאין ישנו יתרון למניעת תחושת העייפות ומעורר פוקוס בלתי רגיל באימון, הרכיב מסייע להגברת העירנות ושיפור באמצים האינטלקטואליים יחד עם תחושת "היי".
3.בטא-אלאנין (Beta-Alanine):  הקרנוזין (Carnosine) הינו די-פפטיד (dipeptide) הקיים בדרך כלל בריכוז גבוה בשרירי השלד, למרות שהקרנוזין נמצא גם ברקמת מערכת העצבים ורקמות אחרות. הקרנוזין חשוב כל כך משום שחומצת אמינו זאת משמשת למניעת השפעות שליליות , כגון: מניעת עליית החומציות או הצטברות יוני מימן בשרירי השלד, הדבר חשב למניעת עייפות ותשישות השרירים.
כמו כן יש לציין, כי ע"י העלאת רמות הקרנוזין (carnosine) ניתן להעלות גם את עוצמת השרירים. או במילים אחרות הקרנוזין עשוי לשפר את רמת הכוח, תוך כדי דחיית תחושת העייפות ולתמוך ביכולת השרירים להרים יותר משקלים ולמשך לפרקי זמן ארוכים יותר.
4. קריאטין מונוהידראט (Creatine Monohydrate): לאחר שהורדנו את רמות המימן יון בשרירי השלד על ידי העלאת רמות carnosine, אנחנו עדיין חייבים להתגבר על מכשול אחד נוסף כדי לאפשר לנו למנוע עייפות בזמן העבודה בחדר כושר. במקרה זה, עלינו להשתמש ברכיב אשר יכול בסופו של דבר להגדיל את רמות אדנוזין טרי-פוספט (ATP) ברקמות השרירים. ה-ATP, כפי שכולנו יודעים, הנה מולקולה עתירת אנרגיה.
ע"י הוספת ה- ATP לתוסף Jack3D משלימה פעולת הקריאטין ומעלה את רמת האנרגיה, כך אנו מגבירים את רמות הפוספוקריאטין (phosphocreatine) בשריר . הפוספו-קריאטין הינה מולקולת אנרגיה גבוהה המסוגלת לתרום פוספט לאדנוזין די-פוספאט - ADP, ולאפשר היווצרות האדנוזין טרי-פוספאט - ATP שוב.
בקיצור, אנחנו ממחזרים אנרגיה בזמן אימון ולא מבזבזים זמן, אנחנו יכולים להפחית עייפות על ידי העלאת רמות הפוספוקריאטין , אשר בתורו יאפשר התחדשות של ATP מ-ADP המוביל תשישות גופנית - כלומר עייפות מערכת השרירים.
5. AAKG מולקולה האחראית על זרימת הדם, החמצן וחומצות האמינו אל השרירים בזמן האימון מה שלמעשה מגביר את הביצועים, הכוח וההתאוששות. בנוסף מכילה המוצר ג'ק 3 די (jack3d), את צמח השיזנדרה וקפאין המסייע להמרצה גופנית !

אקסטרים שוק XTREME SHOCK

אקסטרים שוק מכיל בטא אלאנין – חומצת האמינו הנחקרת ביותר בשנים האחרונות. המשפרת כוח וביצועים באופן משמעותי. לא בכל יום יוצא מוצר, המשנה את הסטנדרטים בתחומו ולוקח אותם לאקסטרים, המוצר החדש אקסטרים שוק לוקח את הספורטאי לשיאים חדשים. פורמולה הייחודית (סודית) המאושרת ע"י משרד הבריאות והועד האולימפי הגרמני המחמיר מכולם.אקסטרים שוק XTREME SHOCK
יתרונות האקסטרים שוק:
התוסף מסייע לפוקוס ומיקוד באימון. אנרגיה מתפרצת בצורה שעוד לא הכרתם. "פומפ" משמעותי הנשמר גם לאחר האימון. אימון עצים ואיכותי עד הדקה האחרונה – ללא עייפות. שיפור של 2 עד 3 חזרות נקיות יותר ממה שאתה רגיל באימון. התוסף אינו מכיל סוכר ואספרטיים, דל בפחמימות ובטעם אבטיח. 
תתכונן לאקסטרים!  חברת ANSI לוקחת את תוספי התזונה לספורטאים למימד חדש וגאה להציג את המוצר המתקדם והעדכני ביותר בתחום פיתוח הגוף.
XTREME SHOCK הינה פורמולה ייחודית המאושרת ע"י משרד הבריאות והוועד האולימפי הגרמני המחמיר מכולם.לא בכל יום יוצא מוצר חדש, המשנה את הסטנדרטים בתחום האימון ולוקח את הספורטאים לרמת האקסטרים ולשיאים חדשים.
אקסטרים שוק חדש - הדור הרביעי בתחום התוספים!!! תחום תוספי התזונה עבר תהפוכות ושדרוגים במהלך העשור האחרון. הדור הראשון של תוספי התזונה המשפרים ביצוע ספורטיבי. דור זה כלל את תוסף הקריאטין לסוגיו השונים.
בהמשך פיתחו את הדור השני – פורמולות קריאטין המשלבות נוכחות של נטריק אוקסיד (NO). הדור השלישי כבר התבסס על מוצרי NO משופרים, אשר הכילו שילוב של קפאין, קריאטין ועוד. וכעת.. הדור הרביעי והחדש בעולם תוספי התזונה מכיל, בנוסף לכל שאר הרכיבים האחרים, גם את המרכיב המנצח בטא-אלנין! 
מזה בטא אלנין? הבטא אלנין היא נגזרת של חומצת אמינו הנחקרת ביותר בשנים האחרונות, משפרת כוח שריר וביצועים ספורטיביים באופן משמעותי. הגוף מייצר אותה באופן טבעי, אך בכמויות מזעריות ועל כן צריכתה רק כתוסף תאפשר להשפיע על שיפור ביצועים ספורטיביים. 
בטא אלנין היא רכיב של פפטיד חלבוני הנקרא קרנוסין הנמצא בריכוז גבוה בשרירים ובמוח.
שימוש של בטא אלנין כתוסף תזונה הוכח כמגביר את ריכוז הקרנוסין בשרירים, מעכב עייפות ומגביר את יכולת השריר לפתח עמידות כנגד מאמץ קשה.

פורמולה ייחודית המשלבת בתוכה מכלול רב של רכיבים, בהם בטא אלנין ו- NO, אשר יחד הוכיחו את יעילותם להגברת היכולת הגופנית, להעצמת פיתוח השרירים והכוח, להגברת העוררות, למתן אנרגיה ולהתאוששות מהירה בגמר האימון.
מנת הגשה אחת (כף מדידה) מכילה שילוב עוצמתי של רכיבים: בטא אלנין, ל-ארגנין, קריאטין קרא-אלקליין, ל- טירוזין, ל- גלוטמין, קפאין, ל- גליצרין.
מכלול המרכיבים הללו בפורמולה אחת הפכו את XTREME SHOCK לתוסף התזונה החזק ביותר הקיים היום בשוק.
השפעת אקסטרים שוק לפני האימון:
תוסף התזונה מרחיב כלי דם ומגביר זרימת דם לשרירים. מגדיל את נפח התאים. גורם להתאוששות מהירה של השרירים. מעלה רמות אנרגיה ועוררות. מגדיל את מסת השרירים וכוח. מצמצם דלדול שרירים. משפר ביצועים ספורטאיביים. מגביר כוח מתפרץ ומיקוד. נספג במהירות ובעל השפעה מהירה - תוך 15 דקות. 
הוראות שימוש באקסטרים שוק:
יש לעלות את המינון בהדרגה במהלך מספר ימים: ביום הראשון והשני – כף מדידה אחת בתוך 120-180 מ"ל מים קרים. ביום השלישי והרביעי – כף וחצי בתוך 180-270 מ"ל מים קרים. ביום החמישי ואילך – שתי כפות מדידה בתוך 240-360 מ"ל מים קרים.
אזהרה: אין לקחת מעל 2 כפות מדידה ב- 24 שעות.
250 ג' אבקה המספיקה לכ - 40 מנות

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140


אבקת קריאטין Scitec Nutrition-סייתק נוטרישןאבקת קריאטין Scitec Nutrition-סייתק נוטרישן

אבקת קריאטין (creatine) של סייטק ניוטרישן היא אבקת הקריאטין הטהורה ביותר בשוק! אבקת הקריאטין של Scitec Nutrition - Pure Creatine monohydrate 100% אבקת הקריאטין של חברת Scitec Nutrition היצרנית מספר 1 היום בתחום פורמולות החלבונים לספורטים! זוהי היא אבקת הקריאטין הטהורה ביותר שקיימת היום! קריאטין מונוהידראט הנו תוסף התזונה משפר ביצועים החוקי הטוב ביותר שקיים היום! העלאת ריכוז הקריאטין בשריר מביאה לעלייה בכוח השריר. הקריאטין מגביר את נפח התא וגורם לספיגת חלבון בשריר בצורה גבוה מאוד. קריאטין מונוהידראט מגדיל את מאגר הקריאטין בשריר וכן את הקריאטין החופשי.
יתרונות הקריאטין: * עליה בכוח השריר ועליה משמעותית במסת השריר. * עליה בריכוז הקריאטין החופשי בשריר המהווה אנרגיה זמינה למאמץ גדול ברצף. * האצך תהליכי התאוששות לאחר מאמץ קצר ועצים - מעלה את רמת האימון. * הפחתת העייפות הנגרמת מעליה בריכוז חומצת החלב. * שיפור ביצוע האימונים, בכוח השריר ובמסת השריר. * סייטק נוטרישן מייצרת את פורמולות החלבונים במעבדות הפועלות ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר שקיימת.
משקל האבקה קריאטין: 1000 גרם.

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140


אבקת קריאטין טהורה - Creatine

אבקת קריאטין מונו-הידרט של חברת Universal Nutrition מכילה קריאטין טהור 100% ונקי מחומרי לוואי אחרים (נבדק במעבדה ואושר כחומר הפעיל בלבד - מסומן על האריזה על ידי המונח “Creapure”). האבקה הינה קריאיטן-מיקרוני (Micronized Creatine) , כלומר שצורת גרגירי האבקה קטנים ביותר ולכן נמהלים מיידית במים ואינם מותירים משקעים בדומה לקריאטין הרגיל.
הקראטין משמש להגדלת מסת השרירים ללא עודפי שומן!!! לפי מחקר קליני שנערך על-ידי היצרן נצפתה עליה של כ- 25% במסה השרירית ללא עליה בעודפי השומן לאחר שימוש קבוע במוצר בפרק זמן.
הקריאטין עוזר לחדש אנרגיה ע"י בניית מולקולת ATP (Adenosine Triphosphate) שהן המקור לאנרגיה המכווצת את שרירי הגוף. בנוסף הקריאטין סופח יוני מימן ועל ידי כך מוריד את רמת החומציות בשריר ובכך סותר את השפעת החומצה הלקטית הגורמת בסופו של דבר לעצירת הפעילות וההתפתחות . ייצור של יותר אנרגיה מונע עייפות שריר ומאפשרת לכם להתאמן חזק יותר ולזמן ממושך יותר להשגת מקסימום אפקטיביות.
הקריאטין מגביר את הסינתזה (בניה) של חלבוני השריר. פעילות זו נגרמת ע"י ספיחת נוזלים לתוך השריר ועימם גם חומצות אמינו. לפי מחקרים הקריאטין מסייע למנוע עלייה ברמת הסוכר בדם (היפרגליקמיה) ע"י חיזוק פעילות האינסולין (ההורמון האנבולי ביותר בגופינו) ובנוסף מצמצם את רמות הכולסטרול (היפרכולסטרולמיה) ומאפשר לכן לזרימת דם תקינה יותר לשרירים.
יתרונות השימוש בקריאטין הטהור של יוניברסל:
1) הגברת היכולת בעת פעילות ספורטיבית אינטנסיבית כגון הרמת משקולות. דבר היכול להוביל להיפרטרופיה (גדילה של השריר).
2) מראה שרירים מלא ונפוח יותר עקב ספיחת נוזלים לתוך השרירים.
3) יותר כח ויותר חזרות עקב ספיחת הנוזלים המקטינים את המנוף.
4) עיקוב בעייפות השריר (למשל עוד חזרה או שתיים בסוף הסט).
אבקת קריאטין שנבדקה ואושרה כחומר פעיל בלבד. המונח “CREAPURE” - אומר שהקריאטין טהור 100% ונקי מחומרי לוואי אחרים.
התוסף הינו "קריאיטן-מיקרוני" (“MICRONIZED-CREATINE”), כלומר שצורת גרגירי האבקה קטנים ביותר - הנימהלים מיידית במים ואינם מותירים משקעים בדומה לקריאטין הרגיל.
לכן, ייחודה בעזרה להגברת מסת השרירים והכוח ללא עודפי שומן!!! לפי מחקרים אודות המוצר נצפתה עליה של כ- 25% בהגברת המסה השרירית והכוח ללא עודפי שומן.
הקריאטין עוזר לחדש אנרגיה ע"י בניית ATP (מולקולה עתירת אנרגיה) וכך מונע עייפות שריר. בנוסף הקריאטין סופח יוני מימן, כלומר הורדת רמת החומציות בשריר, כך סותר את השפעת החומצה הלקטית הגורמת בסופו של דבר לעצירת הפעילות.
הקריאטין מגביר את סינתזת (בניית) חלבוני השריר וכך מעכב פירוק שריר. פעילות זו ניגרמת ע"י ספיחת נוזלים לתוך השריר ועימם גם חומצות אמינו, כך הגברת סינתזת (בניית) החלבונים בשרירים.
פעילויות נוספות של קריאטין מונוהידראט: 1. לפי מחקרים עוזר הקריאטין למנוע, עליות ברמות הסוכר בדם (היפרגליקמיה) ע"י חיזוק פעילות האינסולין (ההורמון האנבולי ביותר בגופינו) - לכן עוזר לגדילת המסה השרירית!  2. מצמצם את רמות הכולסטרול (היפרכולסטרולמיה), לכן יעיל לזרימת דם תקינה לשרירים, כלומר גורם לניפוח שריר טוב יותר.
אופן השימוש בקריאטין: לתוצאות מוגברות, ניתן להשתמש בשיטת "העמסת קריאטין". למשך 5 – 7 ימים, עלייך ליטול 5 גרם (כפית), כ- 4 פעמים ביום (במפוצל), בהמשך יש ליטול רק לפני האימון (30 – 60 דקות) ולאחריו (מייד). יש למהול במים פושרים עם סוכר ענבים (דרסטרוז). * תכולה: 500 גרם אבקה.
Порошок Креатина Единственной клинически доказанной формой будет порошок моногидрата креатина. Запатентован наш порошок моногидрата креатина будет немецким креатином настолько чисто, им. Он самыми точными в мире. Польза креатина может увеличить ваши прочность и представление. Она может помочь построить сухопарую массу путем volumizing и развозить клетки водой мышцы, таким образом создающ обязательно анаболитную окружающую среду для роста.

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140


קריאטין דיימטייז DYMATIZE CREATINE 

אבקת קריאטין מיקרונייזד - CREATINE MICRONIZED. אבקת קריאטין מונוהידרט מסונן לרמה מיקרונית לספיגה מהירה ואיכותית. בעל תקן האיכות הגבוה ביותר- מיוצר ברמה רפואית עם הפיקוח הקפדני ביותר !
אבקת הקריאטין של דיימטייז DYMATIZE CREATINE MICRONIZED מאושרת על ידי ה FDA- מנהל המזון והתרופות האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי ! הקריאטין של דיימטייז מנצח במבחני הטעם והאיכות. מיוצרת במפעל בעל תקן GMP ובפיקוח מלא של ה FDA האמריקאי!
מיוצרת בארה"ב ובשימוש מיטב הספורטאים התחרותיים והיצוגיים בספורט העולמי 100% קריאטין "מיקרונייזד" ברמה רפואית! כל מוצר נבדק במעבדה ובעל חותמת איכות על המוצר!
אבקת קריאטין מיקרונייזד משפר כח, עלייה במסת השריר ושיפור ההתאוששות. מתערבב בשניות וללא טעמי לוואי. דוחה עייפות שרירים ומאפשר אימון חזק וארוך יותר בתיסוף הקריאטין לתפריט היומי הדבר יעזור לניצול טוב יותר של כוח השריר, הגברת הסיבולת, עוצמה רבה יותר ופחות עייפות שריר.

מעוניינים, צרו עימנו קשר בנייד: 0528-567-140

logo בניית אתרים